“Ada”ya bir de Kış’tan bakın.

Ben hayatımda hiç Bozcaada’ya gitmemiştim. Ta ki bu seneki yeni yıl haftasına kadar. Çok methini duydum, ama hep “Yazın çok kalabalık olur” söylemleriyle vazgeçtim, sonunda kışın gitmeye karar verdim.

Ben Bozcaada’yı ilk defa kışın gördüm. Ve kışını o kadar çok sevdim ki; yazını görüp bu güzelliği, dinginliği, huzuru bozmaya korkar oldum. Siz de bu fotoğraflarla Bozcaada’nın kışını benim gözlerimden görün istedim.

bozcaada_5

bozcaada_16

bozcaada_3 bozcaada_11 bozcaada_20

bozcaada_2

bozcaada_1 bozcaada_10 bozcaada_22 bozcaada_25 bozcaada_29

bozcaada_7 bozcaada_9 bozcaada_17 bozcaada_18 bozcaada_21 bozcaada_24

 

bozcaada_13 bozcaada_14 bozcaada_15 bozcaada_19 bozcaada_23 bozcaada_26

bozcaada_6

 

bozcaada_13 bozcaada_19 bozcaada_28 bozcaada_8

bozcaada_4

1 thoughts on ““Ada”ya bir de Kış’tan bakın.

Yorum bırakın