Yumuşak Şeyler bu sene Bebek Şenliği’ne katılmıyor!

7 senedir Bebek Parkı’nda bir şenlik düzenleniyor, Bebek Şenliği. Bence İstanbul’un en eğlenceli etkinliği olan, her sene sabırsızlıkla beklediğim, İstanbul’da oturan herkesin mutlaka gitmesi gerekiğini düşündüğüm etkinlik, bu sene de 8-9-10 Haziran tarihlerinde Bebek Parkı’nda gerçekleşecek.

Ben de 2009 yılından beri, yani 3 yıldır bu etkinliğe Yumuşak Şeyler ile katılıyordum. Bu sene de katılmayı çok istememe rağmen, fahiş bir şekilde zamlanan stand ücretleri yüzünden ne yazık ki katılamıyorum. Şöyle ki, ilk sene ücretsiz olarak, ikinci sene 250 TL, geçen sene de 450 TL köşe masa ücreti ödeyerek katıldığım şenlikteki köşe masa ücreti, bu sene 3000 TL olmuş.

Yerlerin çok kısıtlı olduğu şenlik için yağtığım başvurudan bir süre sonra, şenlik müracatımın olumlu sonuçlandığını bildirmek ve masa ücretini söylemek için arayan, Bebekliler Derneği’nden Deniz A.’ya bu artışın sebebini sorduğumda aldığım yüksek sesli cevap:”Şimdi siz bu parayı ödeyebiliyor musunuz ödeyemiyor musunuz? Ödeyemiyorsanız hakkınızı başkasına vereceğim!” olunca (tam da bir Bebek hanımefendisinden beklenen terbihyelilikte ve görgülülükte bir cevap!), katılmak istemediğimi söyedim. En komiği ise, birkaç gün önce dernekten gelen “Yerimiz olmadığı için size Şenlik’te masa veremiyoruz” mesajı oldu, “Önce ben sizi istememiştim zaten” diyecektim ama, uğraşamadım.

Sonuçta bu sene şenliğe ilk defa tasarımcı olarak değil, ziyaretçi olarak katılacağım. Aslında bu beni biraz da mutlu etti, çünkü stand sahibi olunca sürekli stand başında durmaktan diğer standları gezmek mümkün olmuyordu. Ben de bu sene tüm standları rahat rahat gezip, fotoğraflayıp, beğendiğim sanatçı ve tasarımcıları sizlerle paylaşacağım. Tek korkum, stand ücretleri bu kadar abartılıyken, şenliğe gerçekten iyi sanat ve tasarım yapanlardan ziyade, sadece parası olan insanların katılabilme ihtimali, umarım en azından birkaç tane Bebek trafiğini çektiğime değecek, diğer senelerdeki güzellikte stand olur.

Şenlik programı ise şu şekilde:

Bebek Şenliği, 8 Haziran 2012 Cuma günü Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail Ünal’ın katılımıyla başlayacak. Şenlik boyunca eğlence, yiyecek-içecek ve alışveriş stantları sabah 11:00’dan gece 23:00’a kadar açık olacak.

8 Haziran 2012, Cuma 
18:30 Ambulans Band
20:00 Sattas
21:30 Virgin Radio DJ
 
9 Haziran 2012, Cumartesi 
13:00 Yogha (Şebnem Akbulut ile Çocuk Yogası)
14:30 Yamaha Class
16:00 Social Inclusion Band
19:00 Matmazel
20:30 Rebel Moves
22:00 Virgin Radio DJ
10 Haziran 2012, Pazar
15:00 Murat Ercan
18:00 Friends ve Vahram Gesar DJ set
20:30 Luxus
2 thoughts on “Yumuşak Şeyler bu sene Bebek Şenliği’ne katılmıyor!

    • Bu çapta bir organizasyon olmadığı sürece pek bir getirisi olmuyor. Bu kadar olamasa da yine de baya popüler olabilecek bir yer var aslında, ilgili belediyeye konuyu açmayı düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

