İpana Blogger Buluşması vol.2

Geçtiğimiz hafta Perşembe günü İpana, Galata’daki Building’de bir etkinlik düzenledi. Etkinliğin amacı, İpana’nın yeni diş bakım serisi “Clinic Line”ın tanıtılmasıydı. Blogu okuyanlar bilir, Şubat ayında da İpana aynı yerde bir etkinlik düzenlemiş, bu etkinlikte de yine İpana’nın yeni ürünleri tanıtılmıştı. Geçen sefer denememiz için bize verilen ürünlerden o kadar memnun kaldım ki hala aynı diş macununu kullanıyorum, fırça ise bağımlılık yaptı, fellik fellik uçlarını arıyorum.

Bu etkinlik de geçen sefer olduğu gibi P&G ve EDAD işbirliğiyle düzenlendi. Bu sefer iki de konuk vardı, Estetik Dişhekimliği Akademisi Derneği (EDAD) Başkanı Doç. Dr. Ata Anıl ve Doktorum programından tanıdığınız Op. Dr. Aytuğ Kolonkoya.

İpana’nın yeni diş macunu Pro Expert Clinic Line, “diş hassasiyetini anında gideren ve nedenlerine karşı koruyan ilk diş macunu” olma iddiasıyla piyasaya çıkmış. Diş hassasiyetinin en yaygın iki nedeni, diş minesinin aşınması ve dişeti sorunlarıymış. Bu sorunları etkili biçimde önleyen güçlü bir madde olan Stannous aynı zamanda hassasiyete karşı anında ve uzun süreli koruma da sağlıyormuş. Hassasiyete bağlı sızlamayı  sadece geçici olarak önleyen diğer diş macunlarının aksine, diş hassasiyetinin nedenlerine karşı koruma sağlayan ilk diş macunu İpana PRO-EXPERT Clinic Line Hassasiyet Kalkanı, hassasiyetin kökenine inerek etkisini gösteriyormuş.

Estetik Dişhekimliği Akademisi Derneği Başkanı Doç. Dr. Ata Anıl, sağlıklı dişlere sahip olmanın yaşam tarzı, beslenme alışkanlıkları ve risk faktörleriyle yakından ilgili olduğunu söylüyor. Ancak herşeyden önce doğru ürünlerle doğru diş bakımının şart olduğunu belirten Doç. Dr. Anıl “Diş hassasiyeti yüksek asitli yiyecek ve içeceklerin tüketimi, sigara, alkol kullanımı diabet, sert fırçalamaya bağlı dişetlerinin çekilmesi, uykuda diş sıkma, bazı ilaçların kullanımına bağlı tükürük salgısında azalma gibi sebeplerle ortaya çıkabiliyor. Hastalarım diş hassasiyeti sebebi ile bana geldiklerinde gerekli tedavileri ile beraber kendilerine hassasiyete karşı uzun süreli koruma sağlayan Stannous içeren yeni İpana Pro-Expert Clinic Line Diş macununu öneriyorum, bir sonraki ziyaretlerinde hassasiyetin azaldığını söylemeleri İpana Clinic Line diş macununun ne kadar etkili olduğunun kanıtı.” diyor. 

Op. Dr. Aytuğ Kolonkoya (“Doktorum”) ise “Diş hassasiyeti benim de sıkça duymaya başladığım ağız problemleri arasındaydı. Piyasada da hassasiyete karşı etkili olduğunu söyleyen o kadar çok diş macunu var ki, Ipana Clinic Line’in farkını anlamak için araştırmaya koyuldum. Diş hassasiyetinde etkili olan maddeleri ve diş macunu içeriklerini araştırdım. İpana Clinic Line’i ürünü  geliştiren uzmanlardan dinledim.  Doç. Dr. Ata Anıl’a da danıştım ve hassasiyet sorunu olan hastaların deneyimlerini de dikkate aldım. Ve bütün bu araştırmalar sonucunda, ben de ikna oldum: Hassasiyeti anında gideren ve önleyen tek diş macunu Ipana Clinic Line” diyor.

İpana, İpana PRO-EXPERT Clinic Line Hassasiyet Kalkanı ile hassasiyete bağlı sızlamalarınızın hızla rahatladığını ve hassasiyetin ana sebeplerinden olan diş eti problemleri ve diş minesi aşınmasına karşı koruma sağladığını farkedeceğimizi söylüyor. Kısa süre sonra içeceklerinizi dişleriniz sızlamasın diye kamıştan içmek zorunda kalmayacak, ağzınızın ne tarafıyla çiğnediğinize dikkat etmeniz gerekmeyecekmiş.  Hassasiyet sızısını unutup hayatın küçük zevklerinin tadına varabilecekmişiz.

İpana’nın tüm bu iddialarının doğruluğunu önümüzdeki günlerde ürünü deneyince test edeceğim. Bir kaç gün sonra çıkacağım upuzuuun tatilde İpana Clinic Line serisi bana eşlik edecek :) Bir önceki etkinlikte tanıtılan ürünlerin tam da söz verilen etkileri göstermiş olması, yine aynı memnuniyeti yaşayacağımın sinyallerini veriyor.

Etkinlikle ilgili tek üzücü nokta, 19:30’da yapılacak olan etkinlikte yemek olacağının belirtilmemiş olmasıydı. Etkinliğin uzun süreceğini tahmin ettiğimizden, tok bir şekilde yetişebilmek için tüm günün planını buna göre yapıp normalde 7 buçuk’tan önce yemek yemezken akşam 6’da yemek yemek zorunda kaldıktan sonra Building’e adım atar atmaz Türk mutfağıyla fusion mutfağının harmanlandğı, her damağa hitap edebilecek muhteşem bir sofra ile karşılaşmak ancak zaten tok olduğumuz için yemeklerin tadına bile bakamamak çok can sıkıcıydı. Yine de bu ufak detayı bir kenara bırakırsak gayet keyifli ve bilgilendirici bir akşam geçirdiğimizi söyleyebilirim.

Bu etkinliği düzenleyen P&G ve EDAD ile etkinlikte emeği geçen herkese koccaman teşekkür!

Not 1: İpana Clinic Line ürünleri Migroslarda satışa sunuldu ve 14 Eylül’e kadar indirimli.

Not 2: Peta‘nın web sitesinden görülebileceği gibi ne yazık ki P&G, hayvanlar üzerinde deney yapan firmalar listesinde çok fazla sayıda alt markasıyla başı çekiyor. Bu konuyu etkinlik günü aramızda bulunan, adını bilmediğim fakat 15 senedir P&G’de çalıştığını söyleyen bir bayana sorduğumda bana listenin gerçekleri yansıtmadığını, P&G’nin kesinlikle hayvanlar üzerinde deney yapmadığını fakat ısrarla listeden adlarını sildiremediklerini söyledi. Bana kalırsa, bu bilgi doğru olsaydı P&G gibi büyük bir firma bunun altında kalmaz ve PETA’nın listesinde yer almayı kabullenmezdi. Bu durumda kim yalan söylüyor? PETA mı yoksa etkinlik günü aramızda olan, 15 yıllık P&G çalışanı kıvırcık saçlı bayan mı? Firma yetkililerinden bir açıklama bekliyorum :)

Bir Cevap Yazın

